s

יום ראשון, 18 באוקטובר 2015

החלקה ימינה להנפקה: בעלת טינדר רוצה לגייס 100 מיליון דולר

חברת IAC אינטראקטיב הגישה תשקיף לקראת הנפקה של החברה־הבת מאץ', שמחזיקה בנתח של 20% משוק הדייטינג המקוון. החברה, שמפעילה 45 אתרים ואפליקציות ב־190 מדינות וב־38 שפות, הוציאה 1.28 מיליארד דולר על מיזוגים ורכישות מאז 2009

חברת IAC אינטראקטיב האמריקאית הגישה ביום שישי תשקיף לקראת הנפקה של חטיבת אתרי הדייטינג שלה מאץ' גרופ (Match Group). החברה־האם, שמפעילה מאות אתרי אינטרנט פופולריים ומוכרים כמו Dictionary.com, אתרי המידע ask.com ו־about.com, אתרי הווידיאו Vimeo ו־CollegeHumor, שואפת לגייס 100 מיליון דולר בהנפקה. מאץ' גרופ מפעילה 45 שירותי היכרויות מקוונים ב־190 מדינות וב־38 שפות.
האתר הפופולרי ביותר של מאץ' הוא האפליקציה מבוססת המיקום טינדר שמבצעת, לפי דיווחיה, 26 מיליון שידוכים מדי יום ומאפשרת למשתמשים לפסול או לאשר בני זוג פוטנציאליים באמצעות הזזת תמונתם ימינה (תשובה חיובית) או שמאלה (תשובה שלילית). האתר השני במידת הפופולריות שלו בבעלות מאץ' הוא OKCupid.
עם שירותי היכרויות אחרים של מאץ' נמנים HowAboutWe שהמשתמשים בו מציעים זה לזה הצעות מקוריות ומעניינות לדייט ראשון, People Media המצמיד משתמשים זה לזה לפי תחומי עניין משותפים, דת, מוצא ועוד.
בסך הכל מאץ' מפעילה את אתרי הדייטינג הפופולריים ביותר בבריטניה, קנדה, ברזיל, אוסטרליה, ארצות הברית ובעוד מדינות רבות. לפי ההערכות, IAC כבר מחזיקה בכ־20% מכל שוק אתרי הדייטינג בעולם.



לכתבה המלאה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה