s

יום רביעי, 14 באוקטובר 2015

קנסות של מיליוני שקלים לא מצליחים לעצור את בזק

בשנה האחרונה נתפסה בזק בארבע הפרות שונות של תקנות משרד התקשורת, כמו אי־מתן זיכויים ללקוחות, הקצאת קידומות טלפון לא מאושרות והפרעה לרפורמה הקווית. כל זה לא מפריע למשרד התקשורת להמשיך ולאשר לחברה הקלות בתחום הרפורמה הסיטונאית

משרד התקשורת הטיל אתמול על בזק קנס משמעותי שלישי מתחילת השנה, הפעם בסכום גבוה יחסית של 3.2 מיליון שקל. לאחר שביולי קנס משרד התקשורת את בזק ב־900 אלף שקל על מניעת הטבה מלקוחות שנטשו ובסכום דומה בספטמבר על הקצאת מספרי טלפון בקידומת שלא אושרה, הפעם החליט המשרד לשלש את הקנס על בזק בגין גביית תשלום מופחת עבור התקנת קווי טלפון אצל לקוחות בניגוד לתקנות.
אלא שלמרות הקנסות שהטיל מנכ"ל משרד התקשורת ואיש אמונו של ראש הממשלה שלמה פילבר, נראה שהמשרד שהוא מנהל משחק מול בזק משחק כפול.
הוא ממשיך לקנוס אותה, אך באותה עת מקדם מולה פשרה בנוגע לרפורמה בשוק התקשורת הקווית שצפויה להיטיב עמה ולפעול נגד מתחרותיה סלקום ופרטנר.
קודמו של פילבר בתפקיד, אבי ברגר, החליט לקנוס את בזק בגובה 11.3 מיליון שקל בגין הפרעות לרפורמה, אך עד כה קנס זה לא הוטל ול"כלכליסט" נודע כי בשבועות הקרובים בכוונת המשרד להכריע בנוגע לגובהו.


לכתבה המלאה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה