s

יום ראשון, 20 בספטמבר 2015

פריון מרחיבה את השירותים למפתחי אפליקציות במובייל

אחרי שמורידים אפליקציה - יש לך 24 שעות לשמר את הלקוח. איך עושים זאת? ואיזה פוש הכי יעבוד? החברה הישראלית משיקה מערכת חדשה לשימור משתמשים והגברת השימוש באפליקציה


חידת השיווק במובייל של פריון נטוורק, Growmobile, הודיעה היום על השקת מערכת חדשה להגברת ה- engagement של המשתמשים באפליקציות, תחת מיתוג חדש המשקף את הפתרון המאוחד של היחידה.
היכולות החדשות יאפשרו לאנשי שיווק במובייל להגביר את השימוש באפליקציה, להאריך את חיי המשתמש ולצמצם את מספר המשתמשים הפסיביים שהורידו את האפליקציה אך אינם פעילים. כמו כן, יסייע הפתרון המשולב של Growmobile להגביר את המרת המשתמשים מפרסום, ולמקסם את הרווחים מרכישות שמבצעים המשתמשים.
בנוסף, מספקת המערכת נתונים המסייעים למשווקים לפנות לקהלים מפולחים ולהציע תמריצים המותאמים להם. "מכיוון שנטישת משתמשים מהווה אתגר לא פחות גדול מאשר רכישת משתמשים חדשים, התחייבנו למצוא פתרון שיאפשר ללקוחותינו לרכוש משתמשים ובהמשך גם לשמר אותם", אמר שי גוטסדינר,
המנהל הכללי של יחידת Growmobile.
"כעת, במקביל לכך שאנחנו מאפשרים ללקוחות להעלות קמפיינים פרסומיים על פני כל מקורות הטראפיק, נציע להם כלים נוספים לשמר את אותם הלקוחות שהם השקיעו זמן ומשאבים כספיים כדי להשיג."


לכתבה המלאה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה