s

יום ראשון, 20 בספטמבר 2015

חפשו את עצמכם: הרשימה הסודית של 400 מובילי הדעה על פי רני רהב

מנשיאת העליון מרים נאור ועד הבדרן אלי יצפאן - זו רשימת 400 מובילי דעת הקהל של משרד היח"צ של רני רהב, שזכתה לקבל ממנו צ'ופר ■ רהב: "הכנו רשימה של מאות נשים שלדעתנו הן המובילות בישראל בתחום הקשור לאופנה"


 שופטי עליון, פוליטיקאים, אנשי עסקים, פרסומאים, עיתונאים, אמנים ובדרנים - כל אלה נכללים ברשימת 400 האנשים החשובים בישראל של איש יחסי הציבור רני רהב. TheMarker חושף כאן את הרשימה הסודית של רהב שגובשה ב-2012 וככל הנראה ברובה עדכנית. הרשימה גובשה בעת שרהב ליווה את נוחי דנקנר, לשעבר בעל השליטה באי.די.בי, ומי ששלט אז בעיתון "מעריב" עד לקריסתו. באותה תקופה העביר רהב לאנשי "מעריב" רשימה של 400 איש שיקבלו הפצה מיוחדת של גירסה חדשה של המגזין "את" של "מעריב".
על המכתב היתה חתומה הילה רהב, רעייתו של רני רהב ושותפתו במשרד. הרשימה נחשפה כחלק מהליכים משפטיים שמנהל עו"ד אלעד מן, שהיה בעל מניות מיעוט במעריב, נגד בעל השליטה. במסגרת זו מקיימים נאמני העיתון חקירה לגבי התנהלות בכירי העיתון בתקופה שבה נשלט העיתון על ידי דנקנר.
ברשימה ניתן למצוא את נשיאת בית המשפט העליון דהיום מרים נאור, הנשיא לשעבר מאיר שמגר, שופט העליון המנוח מישאל חשין, השופט חנן מלצר ואחרים. ברשימת אנשי העסקים נכללים יצחק תשובה, אליעזר פישמן, מוזי ורטהיים ואחרים; רשימת הפוליטיקאים כוללת בין השאר את צחי הנגבי, ציפי לבני וזהבה גלאון וראשי הערים כמו רון חולדאי ויונה יהב. ברשימה יש גם עורכי דין בכירים כמו רם כספי ודובי וייסגלס, עיתונאים מנהלים בתחום התקשורת, פרסומאים, אמנים ובדרנים.




לכתבה המלאה

תגובה 1:

  1. צריך שמישהו ירים את הכפפה. להיות משפיע זאת אומרת להיות בעל אחריות. על ה"משפיעים" האלו לשנות את דעת הקהל לגבי נושאים חשובים כמו איכות הסביבה, פילוג במדינה, ניצול משאבים, גז טבעי מחיר הדיור, יוקר המחיה ונושאים שונים וחשובים.

    השבמחק