s

יום ראשון, 20 בספטמבר 2015

נתקעה עסקת נדל"ן גדולה של יצחק תשובה בארה"ב

מדובר בעסקת ענק למכירת פורטפוליו דירות בפלורידה בהיקף 850 מיליון דולר ■ אלעד גרופ שבבעלות תשובה: "קיבלנו מספר הצעות מחייבות לרכישת הפורטפוליו, ואנו נמצאים במגעים מתקדמים לקידום העסקה"


השבוע הלא קל שעובר על עסקיו של יצחק תשובה לא נגמר, מסתבר, בתגלית הגז המצרית שקילפה כמיליארד שקל משוויי השוק של קבוצת דלק שבשליטתו.
גם בעסקי הנדל"ן הפרטיים שלו בארה"ב, המתבצעים באמצעות חברת אלעד גרופ, הוא רשם השבוע אכזבה. ל"גלובס" נודע כי עסקה מתוכננת של אלעד גרופ למכירת פורטפוליו של כ-8,500 דירות, בעיקר בפלורידה, לידי חברה אמריקאית, בתמורה לכ-850 מיליון דולר לא יצאה לפועל. העסקה הייתה אמורה, על פי ההערכות, להניב למוכרת רווח של מאות מיליוני דולרים. עם זאת, בסביבת אלעד גרופ טענו היום כי המגעים למכירת מקבצי הדיור נמשכים.
"בתחילת השנה היה מו"מ עם הגורם האמריקני והיו גם הבנות בין הצדדים, אך לא היה מעבר לזה.
גם היום, עדיין יש מגעים עם אותו גורם ועוד שותפים שהצטרפו אליו.
הנושא לא ירד מהפרק אלא לא התקדם במידה ניכרת לקראת סגירה", אומרים שם.


לכתבה המלאה

אורן שגיא מונה לתפקיד מנכ"ל סיסקו ישראל

שגיא הצטרף לסיסקו בשנת 2010 ושימש במספר תפקידי מפתח, בתפקידו האחרון שימש כמנהל אזורי למגזר הביטחון. קודמו בתפקיד כמנכ"ל סיסקו ישראל, בועז מעוז, קודם לתפקיד בכיר בארגון השותפים של סיסקו, במטה החברה בסן חוזה.

חברת סיסקו הודיעה על מינויו של אורן שגיא (43) לתפקיד מנכ"ל סיסקו ישראל החל מהיום. במסגרת תפקידו ינהל את פעילותה העסקית של סיסקו בישראל ואת שיתוף הפעולה עם כעשרת השותפים והמפיצים המקומיים.
לשגיא ניסיון של 20 שנה במגוון תפקידי ניהול בכירים בחברות היי-טק, שכללו פיתוח עסקי,



לכתבה המלאה

חפשו את עצמכם: הרשימה הסודית של 400 מובילי הדעה על פי רני רהב

מנשיאת העליון מרים נאור ועד הבדרן אלי יצפאן - זו רשימת 400 מובילי דעת הקהל של משרד היח"צ של רני רהב, שזכתה לקבל ממנו צ'ופר ■ רהב: "הכנו רשימה של מאות נשים שלדעתנו הן המובילות בישראל בתחום הקשור לאופנה"


 שופטי עליון, פוליטיקאים, אנשי עסקים, פרסומאים, עיתונאים, אמנים ובדרנים - כל אלה נכללים ברשימת 400 האנשים החשובים בישראל של איש יחסי הציבור רני רהב. TheMarker חושף כאן את הרשימה הסודית של רהב שגובשה ב-2012 וככל הנראה ברובה עדכנית. הרשימה גובשה בעת שרהב ליווה את נוחי דנקנר, לשעבר בעל השליטה באי.די.בי, ומי ששלט אז בעיתון "מעריב" עד לקריסתו. באותה תקופה העביר רהב לאנשי "מעריב" רשימה של 400 איש שיקבלו הפצה מיוחדת של גירסה חדשה של המגזין "את" של "מעריב".
על המכתב היתה חתומה הילה רהב, רעייתו של רני רהב ושותפתו במשרד. הרשימה נחשפה כחלק מהליכים משפטיים שמנהל עו"ד אלעד מן, שהיה בעל מניות מיעוט במעריב, נגד בעל השליטה. במסגרת זו מקיימים נאמני העיתון חקירה לגבי התנהלות בכירי העיתון בתקופה שבה נשלט העיתון על ידי דנקנר.
ברשימה ניתן למצוא את נשיאת בית המשפט העליון דהיום מרים נאור, הנשיא לשעבר מאיר שמגר, שופט העליון המנוח מישאל חשין, השופט חנן מלצר ואחרים. ברשימת אנשי העסקים נכללים יצחק תשובה, אליעזר פישמן, מוזי ורטהיים ואחרים; רשימת הפוליטיקאים כוללת בין השאר את צחי הנגבי, ציפי לבני וזהבה גלאון וראשי הערים כמו רון חולדאי ויונה יהב. ברשימה יש גם עורכי דין בכירים כמו רם כספי ודובי וייסגלס, עיתונאים מנהלים בתחום התקשורת, פרסומאים, אמנים ובדרנים.




לכתבה המלאה

כך תהפוך אפל את הבית שלנו לאייפד אחד ענק

חיישן תלת־ממדי יקרין כפתורים וירטואליים לשליטה במכשירי חשמל על הקירות ועל רהיטים אחרים. פטנט שרשם מרכז הפיתוח הישראלי של אפל חושף מה מתכננת ענקית הטכנולוגיה לעתיד הבית החכם


המהפכה הבאה של אפל עשויה להגיע מישראל. החברה מתכננת להפוך את הקירות בבית שלנו, ואולי גם את שאר הרהיטים, לממשק הפעלה לבית חכם בעזרת חיישן תלת־ממדי שיזהה את המיקום, את הגובה ואת תנועות הגוף של האנשים בחדר ויקרין בעבורם צג וירטואלי מותאם. בסוף החודש שעבר רשם מרכז הפיתוח הישראלי של אפל בהרצליה פטנט חדש ששופך אור על התוכניות של החברה לתחום, בדמות המצאה שמכונה ברשם הפטנטים "אמצעי בקרה גמישים לחדר" המוצר מתבסס במידה רבה על החיישן התלת־ממדי של פריימסנס (PrimeSense), ששולב בעבר במכשירי הקינקט של מיקרוסופט ושימש להפעלת משחקי מחשב באמצעות תנועות הגוף.
כעת לוקחת אפל את יכולת החישה של מחוות הגוף של פריימסנס ומיישמת אותה לשליטה במוצרי חשמל ביתיים כחלק מחזון הבית החכם שלה. במרכזו של הפטנט החדש עומד מתקן הכולל חיישן תלת־ממדי ומקרן המותקן על תקרת הסלון ומקרין כפתורי שליטה וירטואליים על הקיר. המתקן פועל בכמה אופנים בו־זמנית: הוא סורק את החדר, מזהה את האנשים הפועלים בו, את מיקומם, את גובהם ואת כף ידם, ולאחר מכן מקרין על הקיר הסמוך להם ממשק הפעלה וירטואלי למכשירים בבית כמו המזגן, מכשירי הטלוויזיה, מערכות השמע או גופי התאורה.
על פי תיאור הפטנט, כפתורי ההפעלה שיוקרנו על הקיר יוכלו להידמות לכפתורים ממשיים: מתג הפעלה פשוט היכול לשמש להדלקה ולכיבוי של גופי התאורה, כפתור סיבובי יוכל לשמש לעמעום ומתג הזזה מצד לצד לוויסות הטמפרטורה בחדר. על המתג הווירטואלי יוקרנו הטמפרטורות הממשיות בחדר וכן הטמפרטורות הרצויות, כאילו היה וסת חום.



לכתבה המלאה

פריון מרחיבה את השירותים למפתחי אפליקציות במובייל

אחרי שמורידים אפליקציה - יש לך 24 שעות לשמר את הלקוח. איך עושים זאת? ואיזה פוש הכי יעבוד? החברה הישראלית משיקה מערכת חדשה לשימור משתמשים והגברת השימוש באפליקציה


חידת השיווק במובייל של פריון נטוורק, Growmobile, הודיעה היום על השקת מערכת חדשה להגברת ה- engagement של המשתמשים באפליקציות, תחת מיתוג חדש המשקף את הפתרון המאוחד של היחידה.
היכולות החדשות יאפשרו לאנשי שיווק במובייל להגביר את השימוש באפליקציה, להאריך את חיי המשתמש ולצמצם את מספר המשתמשים הפסיביים שהורידו את האפליקציה אך אינם פעילים. כמו כן, יסייע הפתרון המשולב של Growmobile להגביר את המרת המשתמשים מפרסום, ולמקסם את הרווחים מרכישות שמבצעים המשתמשים.
בנוסף, מספקת המערכת נתונים המסייעים למשווקים לפנות לקהלים מפולחים ולהציע תמריצים המותאמים להם. "מכיוון שנטישת משתמשים מהווה אתגר לא פחות גדול מאשר רכישת משתמשים חדשים, התחייבנו למצוא פתרון שיאפשר ללקוחותינו לרכוש משתמשים ובהמשך גם לשמר אותם", אמר שי גוטסדינר,
המנהל הכללי של יחידת Growmobile.
"כעת, במקביל לכך שאנחנו מאפשרים ללקוחות להעלות קמפיינים פרסומיים על פני כל מקורות הטראפיק, נציע להם כלים נוספים לשמר את אותם הלקוחות שהם השקיעו זמן ומשאבים כספיים כדי להשיג."


לכתבה המלאה